To, že sú zariadenia od Apple populárne nie je žiadnou novinkou.

Medzi tínedžermi by ste však hľadali konkurenciu pre iPhone či Apple Watch len veľmi ťažko. Spoločnosť Apple sa aj napriek pretrvávajúcej kríze v technologickom priemysle teší neustále rastúcej popularite, o čom svedčí aj nový zaujímavý prieskum. Podľa nových údajov, ktoré dnes zverejnila investičná spoločnosť Piper Sandler, sú zariadenia a služby spoločnosti Apple naďalej najobľúbenejšou voľbou medzi tínedžermi. Podľa výsledkov až 87% opýtaných ľudí vo veku do 20 rokov vlastní iPhone a 88% tínedžerov očakáva, že iPhone bude aj naďalej ich prvou voľbou aj v budúcnosti. V priebehu posledných 10 rokov sa vlastníctvo iPhonu medzi tínedžermi viac ako zdvojnásobilo. Pre porovnanie – ešte v roku 2012 vlastnilo iPhone 40% amerických tínedžerov.

Zdroj naznačuje, že vysoká miera používania iPhonu medzi tínedžermi je dobrým znamením pre predajné predpoklady spoločnosti Apple. Z tohoto dôvodu je viac ako možné, že tento tren sa prejaví postupom času aj u starších generácií. Podobný scenár (aj keď v menšom úhrne) sa týka inteligentných hodiniek. Hodinky Apple Watch sú síce menej populárne, keďže 31% tínedžerov vlastní náramkové zariadenie od spoločnosti Apple. Napriek tomu je možné konštatovať, že Apple Watch sú medzi tínedžermi zďaleka najobľúbenejšie inteligentné hodinky. Vlastníctvo smart hodiniek potvrdilo 36,8% opýtaných tínedžerov. Z týchto údajov vyplýva, že iba 5,8% respondentov vlastní inteligentné hodinky, ktoré nepochádzajú z dielne jablkovej spoločnosti.

Zdroj