Mobilný operátor oznámil vylepšenia svojej mobilnej aplikácie a okrem Letných balíkov dát pridal v uplynulých týždňoch aj ďalšie vylepšenia. Nižšie uvedené funkcie nájdete na dvoch najnovších verziách aplikácie podľa zamerania (iOS: 3.2.23, resp. Android: 4.23.0).

Operátor v správe uvádza, že pár týždňov po štarte služby Apple Pay na Slovensku zaviedli tieto platby aj pre zákazníkov s operačným systémom iOS. S Apple Pay sa dajú v Telekom appke uhrádzať faktúry i dobíjať kredit sebe či svojim blízkym. Zaradenie Apple Pay je ďalším rozšírením platieb v aplikácii: doteraz sme poskytovali obľúbený Google Pay i všetky hlavné platobné karty (MasterCard, Maestro, VISA).

Pribudli nové funkcie pre dobíjanie kreditu na Easy – zobrazenie často dobíjaných čísel pre rýchlejšie dobitie, história dobití (suma, čas, tel. číslo), možnosť nastaviť pravidelné mesačné dobíjanie z uloženej platobnej karty, či pridané zobrazovanie platnosti dokupovaných balíčkov. Zákazník si môže pozrieť platnosť zakúpených doplnkových balíčkov: pravidelných, jednorazových i roamingových, pričom ich nájde v prehľade spotreby, aj v prehľade aktívnych balíčkov.

Mobilná aplikácia umožňuje posielať push notifikácie, takže zákazníci môžu od Telekomu dostávať správy priamo do svojho smartfónu o aktuálnych akciách, súťažiach či upozornenie o konci platnosti dátového balíka kúpeného v aplikácii. Najnovšie si zákazníci môžu zobraziť históriu prijatých správ v tzv. Inboxe.

Vďaka tejto funkcii si môžu zákazníci prečítať správy znova a dostanú sa k ním aj používatelia, ktorí majú notifikácie z Telekom aplikácie zablokované. K dispozícii sú aj skratky do aplikácií. Pri dlhšom podržaní ikony aplikácie sa zobrazia skratky do vybraných obrazoviek, takisto sa pri dlhšom podržaní zobrazí aj aktuálna spotreba hlavného tel. čísla pridaného do aplikácie.