Najväčšia hudobná streamovacia služba na svete, ktorú si dnes predpláca viac ako 120 miliónov používateľov, prináša novinku.

Inšpirovala sa sociálnymi sieťami a ponúka podobné príbehy ako Facebook, Instagram či Snapchat. Kompetentní v tejto spoločnosti vedia, čo je dnes na trhu populárne. Aj preto Spotify začal testovať príbehy, ktoré sú takmer rovnaké ako na Instagrame, Facebooku či Snapchate. Tretia menovaná sociálna sieť prišla s týmto konceptom ako prvá. Neskôr sa ním inšpirovali najväčší hráči (FB a IG) a teraz aj hudobná platforma. Príbehy sú v súčasnosti dostupné v aplikácii pre iOS a Android. Nová ponuka je v zariadení cez ikonu v ľavom hornom rohu, v rámci zoznamu skladieb alebo albumu.

Medzi jednotlivými videami alebo fotografiami sa možno pohybovať rovnako ako na sociálnych sieťach. Stačí k tomu kliknutie na ľavej a pravej strane obrazovky. Ide o zaujímavý koncept, ktorým sa môžu vyjadrovať nielen používatelia, ale aj umelci. Ako sme už naznačili, to že si predplácate Spotify ešte neznamená, že sa zobrazia aj tieto videá. Ich výskyt môže byť obmedzený na konkrétne zoznamy skladieb alebo albumy, čo je spôsobené počiatočným štádiom testovania. Verejnosť sa dočká plnej verzie až vo chvíli, keď si budú v streamovacej službe na 100% istí, že to všetko funguje spoľahlivo.