Facebook práve vstúpil do segmentu so smart okuliarmi, pričom jeho partner je azda najznámejšia spoločnosť v tejto oblasti: Ray-Ban.

Ray-Ban Stories sú slnečné okuliare za 299 dolárov s dvoma 5 MPx fotoaparátmi (s rozlíšením 2592×1944 px), dotykovým panelom na spánku, zabudovanými reproduktormi, tromi mikrofónmi a nabíjacím puzdrom.  Okuliare sa dodávajú v klasických štýloch Ray-Ban, ako sú Wayfarer, Meteor a Round, a v ďalších kombináciách farieb rámov a skiel, si berú na mušku okuliare Snapchat Spectacles, ktoré sú už v tretej generácii. Ray-Ban Stories dokážu snímať fotografie, ale tiež 30-sekundové videá. K dispozícii je vstavaná pamäť na viac ako 500 fotografií a približne 30 videí. Trojitá sústava mikrofónov využíva technológiu formovania lúča a potláčania šumu, aby zabezpečila dobrý záznam hlasu počas nahrávania videa.

Slnečné okuliare podporujú výpočtové fotografovanie, HDR, zlúčenie pri slabom osvetlení (nočný režim), stabilizáciu videa a denoizáciu, ktoré vaše fotografie a videá rozmaznávajú. Tie sa ukladajú do novej aplikácie Facebook View, ktorá ich dokáže upraviť a odoslať do vybranej sociálnej aplikácie: Instagram, Messenger, Twitter, TikTok, Snapchat a ďalších. Nabíjacie puzdro dobíja slnečné okuliare a poskytuje tri dni používania. Typicky k okuliarom Ray-Ban dostanete puzdro, čistiacu handričku, látkové vrecko a kábel USB. Okuliare Ray-Ban Stories sa už dajú kúpiť online a vo vybraných maloobchodných predajniach v USA, Austrálii, Kanade, Írsku, Taliansku a Spojenom kráľovstve za cenu 299 dolárov.

Zdroj