Predplatitelia HBO Max budú pravdepodobne musieť platiť viac za službu, ktorá obsahuje obsah Discovery+.

V posledných mesiacoch spoločnosť Warner Bros Discovery (WBD) pracovala na tom, aby spojila HBO Max a Discovery+ do jednej obrovskej streamovacej služby, ktorá by mala debutovať na jar tohto roku. Zdá sa však, že firma svoju stratégiu prehodnotila, keďže Discovery+ zostáva ako samostatná platforma. „Náš plán pre rozšírenú platformu, ktorá spojí obsah HBO Max a Discovery+, zostáva nezmenený,“ povedal hovorca WBD Jeff Cusson pre Engadget. „Okrem toho sme sa rozhodli ponechať na americkom trhu lacnejšiu ponuku Discovery+.“ Vedenie firmy sa obávalo, že značný počet zo súčasných 20 miliónov predplatiteľov Discovery+ nemusí byť ochotný platiť vyššiu cenu za službu, ktorá obsahuje obsah HBO Max. Nezdá sa, že by sa plánovalo zachovať HBO Max aj ako samostatnú aplikáciu.

Služba Discovery+ stojí 5 USD mesačne s reklamami alebo 7 USD bez reklám, zatiaľ čo verzia HBO Max s podporou reklám stojí 10 USD mesačne (alebo 16 USD bez reklám). Očakáva sa, že pripravovaná služba bude drahšia ako HBO Max. Discovery+ má podľa zdrojov denníka nízke prevádzkové náklady a dosahuje zisk. WBD však od svojho vzniku v minulom roku, ktorý bol výsledkom fúzie firiem WarnerMedia a Discovery, znižuje miliardové náklady. Spoločnosť stiahla seriály z HBO Max a zrušila exkluzívne streamované projekty, údajne v prospech ich využitia ako daňových odpisov. Medzitým správa naznačuje, že WBD sa pripravuje na zavedenie vlastnej bezplatnej služby podporovanej reklamou (FAST) so streamovacími kanálmi, ktoré obsahujú obsah z celého portfólia.

Zdroj