Telekom prostredníctvom sociálnej siete ráno informoval o výpadku ich služieb.
Podľa vyjadrenia bol dôvodom nefunkčný systém, ktorý je zodpovedný za prihlasovanie telefónov do siete a umožňuje poskytovanie dátových služieb. Vzhľadom na túto situáciu operátor požiadal zákazníkov, aby nezapínali letový režim, neresetovali telefóny ani nemenili SIM kartu. Tieto akcie by viedli k nemožnosti následného prihlásenia do mobilnej siete. Ak ste si v noci vypli mobilné dáta alebo celý telefón a ráno ich opäť zapli, nemuseli ste sa správne pripájať do ich mobilných sietí.
Problémy so službami operátora upozornili aj používatelia na webovej stránke downdetector.sk. Telekom úspešne odstránil výpadok na aktualizoval svoj status na sociálnej sieti, kde uvádza: „Milí zákazníci, výpadok bol ukončený a postupne obnovujeme služby. Ďakujeme vám za trpezlivosť a ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti.“