Google skúma chýbajúce súbory, spôsobené desktopovou aplikáciou.

V posledných pár dňoch si všimlo viacero používateľov Google Disku, že niektoré súbory chýbajú, a teraz gigant potvrdzuje, že sa zaoberá týmto problémom, ktorý spôsobuje desktopová aplikácia. V stručnosti k súčasnej situácii, používatelia služby zistili, že náhle zmizli súbory za posledné dni alebo roky. Problém jednoducho odstráni údaje z účtu, a stav účtu sa takmer vráti späť do stavu pred vytvorením týchto dát. V niektorých prípadoch chýbali údaje v tabuľkových dokumentoch za posledné týždne, mesiace alebo roky – ale sú prítomné z predchádzajúceho dátumu.

Je zrejmé, že je to znepokojujúci problém, najmä pre podnikových používateľov. V krátkom príspevku na komunitnom fóre gigant priznal problém s chýbajúcimi dátami a potvrdil, že problém pochádza z aplikácie pre desktop. Aj keď neexistuje žiadne vysvetlenie chyby, Google tvrdí, že problém vidí „obmedzená podskupina služby Disk pre používateľov počítačov“ a že súvisí s verziami 84.0.0.0 až 84.0.4.0, ktoré boli nedávno uvedené na trh. Firma problém stále „vyšetruje“, takže zatiaľ nie je ani slovo o oprave. Kedy dôjde ku náprave a firma opraví problém nie je známe.

Zdroj