4ka sa stala najobľúbenejšou telekomunikačnou značkou




Podľa prieskumu spoločnosti KPMG, ktorá už po štvrtýkrát pripravuje rebríček TOP 50 zákazníckych najobľúbenejších značiek na Slovensku, sa mobilný operátor 4ka umiestnil na 1. mieste v segmente telekomunikácii.

V celkovom rebríčku zákazníckych najobľúbenejších značiek obsadil mobilný operátor 24. miesto čím sa umiestnil v prvej polovici najobľúbenejších značiek Slovákov podľa KPMG za rok 2020. Prieskum zákazníckych najobľúbenejších značiek má na slovenskom trhu za sebou už štvrtý rok. O svoju skúsenosť sa v poslednom prieskume za rok 2020 podelilo 2500 respondentov z celého Slovenska so 118 značkami v deviatich sektoroch. Respondenti si v prieskume najviac obľúbili kníhkupectvo Martinus (1. miesto), IKEA (2.), Tchibo (3.), Panta Rhei (4.), dm drogerie markt (5.), Shell Slovensko (6.), Zásielkovňa (7.), Dráčik (8.), Lidl (9.) a streamovaciu spoločnosť Netflix (10. miesto).

Pokiaľ ide o segment mobilných operátorov, v TOP 50 sa umiestnili traja zo štyroch hráčov na trhu. V priebehu roka pritom mnohí pracovali na skvalitňovaní 4G sietí v najviac vyťažených oblastiach a zároveň sa pripravovali na spustenie 5G sietí, ktoré sú už v niektorých lokalitách testované. Vzhľadom na hromadný prechod na home office a online vyučovanie v roku 2020 zákazníci najviac hľadeli na to, či majú k dispozícii dostatočné množstvo dát a či rýchlosť ich pripojenia neklesá. Operátori na vzniknutú situáciu reagovali bezplatným poskytnutím určitých služieb, ako zrýchlenie dát, neobmedzené dáta, rozšírenie balíka TV programov alebo organizácia inovatívnych aktivít s cieľom uľahčiť zákazníkom náročné obdobie.

Na čelo hodnotenia v sektore sa dostala 4ka, ktorá sa v celkovom rebríčku umiestnila na 24. priečke a je tesne nasledovaná O2 na 25. mieste. 4ka si získava zákazníkov najmä atraktívnou cenovou propozíciou, čo sa prejavuje najlepším hodnotením hodnoty za peniaze v sektore. Medziročne najviac rástla v pilieroch Čas a úsilie a Integrita. Zákazníci pozitívne hodnotia najmä atraktívne ceny, jednoduchú a jasnú komunikáciu a dôraz na mobilné dáta. Najrýchlejšie rastúcou značkou v sektore je Slovak Telekom, ktorý si oproti minulému roku polepšil celkovo o 11 miest. V rámci sektora síce zostal na tretej priečke, ale postupne sa doťahuje na lídrov 4ku a O2. Telekom najviac narástol v pilieri Čas a úsilie a to najmä vďaka ochotnému prístupu pri riešení technických problémov a výpadkov. Okrem toho sa zlepšil aj v prípade Empatie a hodnoty pre zákazníkov. Dôvodom bola ústretovosť personálu na pobočkách, poskytnutie dodatočných mobilných dát, alebo neobmedzených dát širokopásmového internetu v priebehu korony.

Zdroj

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Related Post